Өндөгний дэглэмээр жингээ хасах арга

Илүүдэл жингээсээ салахыг хүссэн бүсгүйчүүддээ зориулан “Төмөр хатагтай” Маргарет Тэтчерийн дөрвөн долоо хоногийн дотор 10-20 кг турах өндөгний дэглэмийг санал болгож байна. Маргарет Тэтчерийн санал болгож буй энэхүү дэглэм Английн домогт хоолны дэглэм юм.

Энэхүү өндөгний дэглэмийг АНУ-ын эрүүл зөв хооллолтын клубийн эмч нар Төмөр хатагтай Маргарет Тэтчерт тусгайлан зориулан боловсруулжээ. Тус өндөгний дэглэмийг давхар цитрус жимстэй хослуулан барих хэрэгтэй гэнэ. Энэхүү хосолсон дэглэм нь хүний биед ямар ч хоргүй бөгөөд богино хугацаанд өөх шатаадаг байна.

Хоолны дэглэмийн 7дүрэм:Өндөгний дэглэм барьж байх үед өдрийн, оройн хоолоо өөрчилж огт болохгүй.

-Өндөгний дэглэмийг ямар ч үед идэж болно.

-Өндгийг заримдаа хэрэглэхгүйгээр бяслаг хэрэглэж болно

– Сахар орлуулагч дээр суурилсан чихэр идэж болно

-Жимс хангалттай идэж, цэвэр ус уух хэрэгтэй

-Ходоод өвдсөн тохиолдолд идэх хэрэггүй

-Давс, халуун ногооны хэрэглээг бууруулах

Хориглосон хүнсний  бүтээгдэхүүн:-Хонины мах, гахайн мах

-банана, манго,  усан үзэм

-Төмс, эрдэнэ шиш

-Малын өөх, ургамлын тос, цөцгийн тос

-Махан шөл

– өөх тосны соус

-Гоймон

-Гурилан бүтээгдэхүүн

-Чихэр

-Согтууруулах ундаа

1 дэх өдөр:Өглөөний цайндаа:  1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – алим, лийр

Оройн хоол – өөх тос багатай үхрийн мах 400 гр

2 дахь өдөр:Өглөөний цайндаа:  1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол  нимбэгний шүүс,  амтат чинжүү,   тахианы холимог салат,

Оройн хоол – 2 чанасан өндөг, шинэ өргөст хэмхний салат,

3 дахь өдөр:Өглөөний цайндаа: 1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – улаан лооль, тослоггүй бяслаг,  шинэ ногооны салат,  шарсан талх

Оройн хоол –  лууван, нимбэгний шүүс , байцааны  салат, чанасан мах

4 дэх өдөр:Өглөөний цайндаа: 1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – жимсний салат,тослоггүй тараг

Оройн хоол – улаан лоолийн салат, өргөст хэмхтэй хольсон  тахианы махан салат

5 дахь өдөр:Өглөөний цайндаа: 1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – 2 чанасан өндөг, чанасан лууван, ногоон вандуйн салат шар буурцагны амтлагчаар найруулсан

Оройн хоол –  жигнэсэн  загас, бэрсүүт жүрж,

6 дахь өдөр:Өглөөний цайндаа: 1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – лууван, нимбэгний шүүс , байцааны  салат, чанасан мах

жигнэсэн  загас, бэрсүүт жүрж, өргөст хэмхний  салат, чанасан үхрийн мах

7 дахь өдөр:Өглөөний цайндаа: 1-2 чанасан өндөг, 1 бэрсүүт жүрж, цай, сахаргүй кофе,

Үдийн хоол – чанасан тахианы мах, улаан лоолийн салат

Оройн хоол – жигнэсэн  загас, бэрсүүт жүрж,

Энэхүү хоолны дэглэмийг дөрвөн долоо хоногийн дотор барина.

Холбоотой мэдээлэл

Сэтгэгдэл үлдээх

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.Ugluu.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 315090 утсаар хүлээн авна.